Moderatorkontrollpanel ]

Ny på diett.no

Ny på diett.no

Innlegg blubb123 » Søn Jul 04, 2010 1:37 pm

Denne siden er jo bare helt genial!
Har savnet noe som dette for å ha litt kontroll på hva jeg spiser. Så ble superglad når jeg fant denne. Har vært innom vektklubben og, men ble bare irritert når jeg skulle legge inn maten jeg hadde spist, og ingen ting var der. Her var det mye mer som lå inne.
Nå satser jeg på ned 10 kg, håper dette funker.

Et lite tips bare, markedsfør dere litt mer, så tror jeg det hadde kommet flere inn her. Hva med å legge inn flere søkeord feks? Popupps eller annet, for denne siden bør jo bli mere kjent! Jeg skal iallefall anbefale den til "mine" slankere :p
blubb123

Re: Ny på diett.no

Innlegg Markedssjefen » Tor Jul 22, 2010 1:55 pm

Også jeg må bare gratulere med en helt genial side . Utrolig enkelt og lett forståelig brukergrensesnitt. :up: Mitt håp er at dere går i gang og utvikler en app for iPhone som også synker til nettsiden. Jeg har nettopp begynt å bruke en app fra www.shapeupclub.com. Denne er svært bra, men mangler matvaretabellen fra mattilsynet og litt til . :smirk:

Jeg jobber selv som markedssjef og er overbevist om at dersom dere utviklet en app til iPhone, så ville dere kunne ta store markedsandeler her i Norge svært fort. Det er ingen som tilbyr dette her.

Også jeg satser på å droppe 10 kilo forresten :)
Markedssjefen

Innlegg Markedssjefen » Tor Jul 22, 2010 1:58 pm

Et tips

Hadde det vært en ide om dagens trimøkt ble trekt fra summen på det daglige inn kcal inntaket?
Markedssjefen

Innlegg admin » Tor Jul 22, 2010 5:41 pm

Hei Markedssefen,

Takk for skryt og gode innspill. Vi kommer med en iPhone og Android applikasjon om ikke alt for lenge :) Det er helt klart viktig.

mvh
Liliya
Diett.no
admin
Site Admin

Innlegg big mamma » Fre Aug 13, 2010 6:32 pm

Hei jeg er også ny her, veldig bra side, gleder meg til å komme igang. :)
big mamma

Innlegg Tuttajenta » Tir Aug 24, 2010 9:49 am

Veldig bra!! Jippi, endelig et sted hvor matvarene faktisk allerede ligger inne ;) !
Tuttajenta

Innlegg dorthe » Ons Aug 25, 2010 3:18 pm

Er helt ny og har et spørsmål. Når jeg har lagt inn alt jeg har spist i løpet av et døgn kommer det opp samlet energimål. Er dette det samme som kcal eller joul?
dorthe

Innlegg admin » Ons Aug 25, 2010 5:23 pm

Hei Dorthe,

Velkommen som ny bruker. Håper du kan ha nytte av våre sider. Samlet energimål er i kcal.

mvh
Liliya
Diett.no
admin
Site Admin

Innlegg Anne1 » Fre Aug 27, 2010 3:58 pm

Ja, nesten ny da...
Takk for en genial side. Veldig oversiktlig og lett å forstå. Lett å legge inn oppskrifter, regne ut hvor mye næringsinnhold det blir ved et måltid osv.
Har et spørsmål. Er lett å legge inn nye matvarer med næringsinnholdet. Her kan jeg definere både i gram, porsjonsstørrese eller ss. Noen ganger er gram greit og noen ganger er ss hurtigste målet. Er det muligheter for meg å legge inn en tillegsopplysning for dette når det allerede er registrert. Tenker da f.eks på rømme - finner ikke ut hvor jeg kan gå inn å tilleggsdefinere ss på denne. Får bare opp gram. (ser at enkelte andre matvarer kan jeg velge mellom gram eller ss)
Anne1

Innlegg admin » Søn Aug 29, 2010 7:19 pm

Hei, Takk for tilbakemelding! Hvis det er en std. matvare som mangler "ss" el. lign. mål, kan du klikke på "kontakt" linken nederst på siden og skrive en kort melding til oss med navn på matvare og hvor mange gram av den matvaren som tilsvarer en ss, så legger vi inn dette. Viktig at du skriver fullstendig matvarenavn slik det kommer frem.

mvh
Liliya
Diett.no
admin
Site Admin

Neste