Moderatorkontrollpanel ]

Ned 10 kg til sommeren og resten etter ferien tom. mars 2013

Re: Ned 10 kg til sommeren og resten etter ferien tom. mars 2013

Innlegg Therese74 » Tir Mar 27, 2012 1:43 pm

Reply to a message from myliena:

> er med på den! skulle hatt en turkamerat i nærheten,,,vært enklere da :)

Hvor bor du myliena? skriv til meg på amto74@hotmail.com
Therese74

Innlegg myliena » Tor Mar 29, 2012 7:00 pm

mail kommer :)
myliena

Innlegg Von-Paustian » Tir Apr 03, 2012 10:21 am

Reply to a message from Therese74:

> Reply to a message from Von-Paustian:

> > Jeg henger meg

på!!
> > Skal ned mer enn 10 kg, men ikke til sommeren, skal ned 15 kg til 13.august., så fint å ha noen

> > med seg på de første! :)

> > Hvilket kosthold har JEG HAR ET MEGET VARIERT KOSTHOLD, PRØVER Å SPISE SÅ VANLIG SOM MULIG, MEN
> DET JEG HAR KUTTET GANSKE MYE SÅ ER DET KARBOHYDRATENE.

du?
> > hva trener du, hvor : JEG TRENER STYRKE OG LOWINPACT ET PAR GANGER I UKEN, I TILEGG SÅ PRØVER
> JEG Å FÅ MEG ET PAR LENGRE SPASERTURER I UKEN.

ofte?
> > hva ligger på i kcal om
dagen?
> UT I FRA BEREGNINGENE HER,. HVOR JEG HAR REIGISTRERT MINE DATA SÅ SKAL JEG PR NÅ LIGGE PÅ 1833
> KCAL PER DAG, NORMALT CA 2450 KCAL UT I FRA MIN STARTVEKT PÅ 103 OG HØYDE PÅ 170 CM. JEG VEIDE
> MEG I GÅR, OG JEG HAR PÅ EN UKE GÅTT NED 2,2 KG--- SKJØNNER DET ER MYE VETSKE SOM FORSVINNER
> FORTEST, MEN UANSETT ER DET DEILIG Å SE ANDRE TALL PÅ VEKTA. JEG HAR SKREVET SLAVISK HER HVER DAG
> OG BLIR DØDSMOTIVERT Å FØLGE TABELLENE MED NÆRINGSINNHOLD OG VITAMINER. FORTELL LITT OM DEG :-)

WOW! gratulerer!:) det er kjempe bra! Skal veie meg i morgen (prøver å la det gå to uker mellom hver gang, går ganske sakte nedover nå..)

kosthold: samme her, samboern min prøver ut et lavakrbokosthold, men jeg holder meg til lavkalori, men spiser variert, mye fisk og grønt, og unngår hvete, ris etc.. men ifølge tabellene her også, det er kjempe genialt, blir jo så motivert!!:)

trening: Samme her, styrke (to ganger bodypump i uken samt egen styrketrening med tyngre vekter), og cardio intervaller 3 ganger i uken.

Er 174, nå 87,6 kg (veide 98 for halvannet år siden, men har hatt hjernehinnebetennelse, og ble satt ut av spill i 8 mndr) og nå vil jeg ha vekk de siste kg en gang for alle, og få strammet opp. ligger på 1580 i inntak utifra deres utregninger. Men spiser 200kcal mer på de tyngre treningsdagene mine.

bare komme meg ned, sliter skikkelig merker jeg, så da hjelper det nok å ha et lite "lag" å spille på :)
Skal som sagt ned 10kg til sommern, og 15 kg ned til august. (tilsammen 15, ikke 25..)

Så noen skal veie seg tirsdager, og jeg er med, får ikke veid meg hver tirsdag , men hopper inn annenhver :)

SPENT! mener å synes at jeg har gått ned litt :)
Von-Paustian

Innlegg myliena » Fre Apr 06, 2012 10:28 am

slanking er værre enn ...ja d meste tror jeg ;) jeg har fremgang, men merker at jeg har store probl med å få i meg nok mat. hjernen jobber i mot meg.....tror jeg. kan fint leve på ett par knekkebrød og ei frukt hver dag.....aaaltfor lite. så tvinger i meg..... ugg. er nå 87 kg..... begynte vel på 95/96.... (fortrengt d...hehe). har holdt på en mnds tid ca
myliena

Innlegg Therese74 » Tir Apr 10, 2012 10:50 am

Reply to a message from Von-Paustian:

> Reply to a message from Therese74:

> > Reply to a message from Von-Paustian:

> > > Jeg henger meg

på!!
> > > Skal ned mer enn 10 kg, men ikke til sommeren, skal ned 15 kg til 13.august., så fint å ha
> noen

> > > med seg på de første! :)

> > > Hvilket kosthold har JEG HAR ET MEGET VARIERT KOSTHOLD, PRØVER Å SPISE SÅ VANLIG SOM MULIG,
> MEN

> > DET JEG HAR KUTTET GANSKE MYE SÅ ER DET KARBOHYDRATENE.

du?
> > > hva trener du, hvor : JEG TRENER STYRKE OG LOWINPACT ET PAR GANGER I UKEN, I TILEGG SÅ PRØVER

> > JEG Å FÅ MEG ET PAR LENGRE SPASERTURER I UKEN.

ofte?
> > > hva ligger på i kcal om

dagen?
> > UT I FRA BEREGNINGENE HER,. HVOR JEG HAR REIGISTRERT MINE DATA SÅ SKAL JEG PR NÅ LIGGE PÅ 1833

> > KCAL PER DAG, NORMALT CA 2450 KCAL UT I FRA MIN STARTVEKT PÅ 103 OG HØYDE PÅ 170 CM. JEG VEIDE

> > MEG I GÅR, OG JEG HAR PÅ EN UKE GÅTT NED 2,2 KG--- SKJØNNER DET ER MYE VETSKE SOM FORSVINNER

> > FORTEST, MEN UANSETT ER DET DEILIG Å SE ANDRE TALL PÅ VEKTA. JEG HAR SKREVET SLAVISK HER HVER
> DAG

> > OG BLIR DØDSMOTIVERT Å FØLGE TABELLENE MED NÆRINGSINNHOLD OG VITAMINER. FORTELL LITT OM DEG :-)

> WOW! gratulerer!:) det er kjempe bra! Skal veie meg i morgen (prøver å la det gå to uker mellom
> hver gang, går ganske sakte nedover nå..)

> kosthold: samme her, samboern min prøver ut et lavakrbokosthold, men jeg holder meg til lavkalori,
> men spiser variert, mye fisk og grønt, og unngår hvete, ris etc.. men ifølge tabellene her også,
> det er kjempe genialt, blir jo så motivert!!:)

> trening: Samme her, styrke (to ganger bodypump i uken samt egen styrketrening med tyngre vekter), og
> cardio intervaller 3 ganger i uken.

> Er 174, nå 87,6 kg (veide 98 for halvannet år siden, men har hatt hjernehinnebetennelse, og ble
> satt ut av spill i 8 mndr) og nå vil jeg ha vekk de siste kg en gang for alle, og få strammet opp.
> ligger på 1580 i inntak utifra deres utregninger. Men spiser 200kcal mer på de tyngre
> treningsdagene mine.

> bare komme meg ned, sliter skikkelig merker jeg, så da hjelper det nok å ha et lite "lag" å
> spille på :)

> Skal som sagt ned 10kg til sommern, og 15 kg ned til august. (tilsammen 15, ikke 25..)

> Så noen skal veie seg tirsdager, og jeg er med, får ikke veid meg hver tirsdag , men hopper inn
> annenhver :)

> SPENT! mener å synes at jeg har gått ned litt :)

Flink, da er du godt i gang. Jeg veide meg i dag men det var rett og slett ikke bra, fan hva dette irriterer meg, var så godt i gang før påske så ødela jeg alt på noen dager, hvordan kan man bli så dum. Men jeg tar nye tak......... nå er jeg i gang i gjen, gleder meg til fortsettelsen med dere.
Therese74

Innlegg Therese74 » Tir Apr 10, 2012 10:53 am

Reply to a message from myliena:

> slanking er værre enn ...ja d meste tror jeg ;) jeg har fremgang, men merker at jeg har store
> probl med å få i meg nok mat. hjernen jobber i mot meg.....tror jeg. kan fint leve på ett par
> knekkebrød og ei frukt hver dag.....aaaltfor lite. så tvinger i meg..... ugg. er nå 87 kg.....
> begynte vel på 95/96.... (fortrengt d...hehe). har holdt på en mnds tid ca

Ja, slanking er verre enn verst, men dæven så godt når man mår bra og fornøyd med kroppen sin.
Du har gjort det veldig bra Myliena, men det har ikke jeg i påska, har lagt på meg masse..... selv om jeg har vært ganske aktiv.... men vi tar nye tak... melder snart... om en uke eller to hvordan jeg har gjort det, akkurat nå lyser det dobbeltrødt på vekta
Therese74

Innlegg Fabi » Ons Apr 11, 2012 9:16 pm

På Facebook finnes det en gruppe som heter" Tjukkasmarsjen", eller noe lignende.Det er mennesker som samles og går tur.Søk og let,kanskje dere finner noen som dere kan gå sammen med.Det finnes flere grupper rundt omkrin,det starte i Moss.
Fabi

Innlegg myliena » Tor Apr 12, 2012 12:56 pm

påska gikk flott her..... ingen godis....pottis..... kun sunn mat,,,,og maaaasse rødvin ;) er 87 nå :)
myliena

Innlegg Von-Paustian » Tir Apr 17, 2012 9:22 am

Ikke slemt ment, men det var godt å høre det ikke bare var meg som stagnerte i påsken.. ble nok litt for mye lammelår og rødvin :( Men, la heldigvis ikke på meg , takjket være treningen, men gikk ikke ned noe heller.
Sist jeg veide meg for snaaart to uker siden, var jeg 85kg, skal veie meg igjen idag, så er kjempe spent!! Føler jeg har vært flink nå. Spiser fra 1300-1700kcal dagen, spørs om jeg trener er aktiv eller bare er på jobb og hjemme i sofan.. :p Noe som egentlig er uhyyre godt!:p håååper på å være på 83-84...selvom påsken satte sitt "spor" :)

oppdaterer senere :) Hvordan går det med resten av dere?? kommet igang igjen etter påsken?

Von-Paustian

Innlegg Von-Paustian » Tir Apr 17, 2012 9:26 am

> Flink, da er du godt i gang. Jeg veide meg i dag men det var rett og slett ikke bra, fan hva dette
> irriterer meg, var så godt i gang før påske så ødela jeg alt på noen dager, hvordan kan man
> bli så dum. Men jeg tar nye tak......... nå er jeg i gang i gjen, gleder meg til fortsettelsen med
> dere.
'

Velkommen tilbake:) Da vet du at du kan iallefall.. jeg la jo på meg 8 kg selv under meningitten, og de er snaaart borte for andre gang, men irriterer meg grønn over at jeg må jobbe så hardt en gang til, bare for å gå ned noen kg jeg gikk ned en gang før og.. men jeg vet jeg kan, så denne gangen skal jeg ikke stoppe før jeg er imål... :)
Von-Paustian

ForrigeNeste